
Kaffehungrende kunder er utålmodige mennesker. Er køen i cafeen for langsom, går kunderne ud igen og finder deres takeaway kaffe et andet sted. Derfor er kaffekæden Baresso blevet rigtig glad for de nye kontaktløse terminaler.
De har regnet på det og fundet ud af, at de sparer 10 sekunder per betjening i forhold til de gamle Dankort med chip. Hvis blot halvdelen af kædens Dankorttransaktioner bliver kontaktløse, svarer det til, at kæden vil spare 2.000 mandetimer på et år.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.