FødevareWatch

Kaffe-frontløber opfordrer branchen til større øko-fokus

Peter Larsen Kaffe ser flere positive effekter for alle, hvis aktørerne i branchen giver økologi større fokus.

Foto: PR

En af landets mest kendte kaffevirksomheder, Peter Larsen Kaffe, oplever en markant efterspørgsel på økologisk kaffe, der nu er tæt på at udgøre en tredjedel af firmaets kaffesalg. Virksomheden indtager dermed ifølge eget udsagn rollen som frontløber på det økologiske felt – og det passer ledelsen godt.

”Det sidste halve år har økologisk kaffe udgjort lidt mere end 30 pct. af vores samlede kaffesalg,” siger udviklings- og kommunikationschef hos Peter Larsen Kaffe, Lars Aaen Thøgersen, til FødevareWatch og tilføjer:

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier