FødevareWatch

Analyse: Kan man sælge øl, når man ikke må annoncere?

I Vesteuropa er der allerede mange restriktioner på reklamer for øl. Også i Asien er der restriktioner på vej. Vejen frem hedder sociale medier og at møde kunderne i selve butikkerne, hvor de køber deres øl.

Foto: Philipp Guelland/AP Photo/Arkiv

Da Indonesien i sidste uge besluttede at forbyde salg af drikkevarer med under 5 pct. alkohol - især møntet på øl - fra mindre salgssteder, var det endnu et slag mod de forhåbninger til Asien, som bryggerierne nærer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier