Analyse: Kan man sælge øl, når man ikke må annoncere?

I Vesteuropa er der allerede mange restriktioner på reklamer for øl. Også i Asien er der restriktioner på vej. Vejen frem hedder sociale medier og at møde kunderne i selve butikkerne, hvor de køber deres øl.
Foto: Philipp Guelland/AP Photo/Arkiv
Foto: Philipp Guelland/AP Photo/Arkiv
AF SØREN KRAGBALLE

Da Indonesien i sidste uge besluttede at forbyde salg af drikkevarer med under 5 pct. alkohol - især møntet på øl - fra mindre salgssteder, var det endnu et slag mod de forhåbninger til Asien, som bryggerierne nærer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Tidligere ISS-topchef Jeff Gravenhorst kommer til at stå i spidsen for Coop-bestyrelsen, hvor han har siddet på posten som næstformand siden foråret 2022. | Photo: Stine Bidstrup

Coop vælger ny formand

Tidligere ISS-direktør sætter sig for bordenden af dagligvarekoncernen, erfarer Børsen. (Opdateres)

For abonnenter


Læs også



Foto: Pr

Danforel kæmper sig ud af barsk periode

For abonnenter