FødevareWatch

Så er det nu for Harboes Bryggeri

Landechefer er hyret i fjerne lande, internationale sælgere rekrutteres i stor stil, og maskinparken er velsmurt og gearet til vækst. Harboes Bryggeri går i offensiven på 70 markeder med Afrika og Asien som kernemarkeder for egne brands.

Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

”Det er mere sikkert at bygge sine mærker op i udlandet, og det gør vi – og bliver fra dag ét en mærkevare.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier