FødevareWatch

Så er det nu for Harboes Bryggeri

Landechefer er hyret i fjerne lande, internationale sælgere rekrutteres i stor stil, og maskinparken er velsmurt og gearet til vækst. Harboes Bryggeri går i offensiven på 70 markeder med Afrika og Asien som kernemarkeder for egne brands.

Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

”Det er mere sikkert at bygge sine mærker op i udlandet, og det gør vi – og bliver fra dag ét en mærkevare.”

Ambitionerne fejler ikke noget hos topchef og stemme-majoritetsaktionær for Harboes Bryggeri, Bernd Griese.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier