Coca Cola fyrer folk for at kunne reklamere mere

Det sker efter et skuffende salg i 2014 og en plan om at spare 3 mia. dollars.
Foto: John Bazemore/Ritzau
Foto: John Bazemore/Ritzau
AF DANIEL WINTHER PEDERSEN

I mange år var Coca-Cola vurderet som det mest værdifulde brand. Siden da har et par andre firmaer overhalet Coca-Cola, og man er nu nede på en fjerdeplads ifølge Forbes.Og det er ikke kun på Forbes brandliste, at man falder tilbage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også