FødevareWatch

Coca Cola fyrer folk for at kunne reklamere mere

Det sker efter et skuffende salg i 2014 og en plan om at spare 3 mia. dollars.

Foto: John Bazemore/Ritzau

I mange år var Coca-Cola vurderet som det mest værdifulde brand. Siden da har et par andre firmaer overhalet Coca-Cola, og man er nu nede på en fjerdeplads ifølge Forbes.Og det er ikke kun på Forbes brandliste, at man falder tilbage.

Coca-Cola meddeler nu, at man som en konsekvens af et dårligt salg i 2014 vil fyre mellem 1.600 og 1.800 medarbejdere på verdensplan.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier