
Den økologiske saftproducent Søbogaard kommer ud af 2013 med en bruttofortjeneste på 2,8 mio. kr. og et resultat for året på 292.301 kr.
”2013 har været et godt år. Jeg synes, det virker til, at der er ved at være hul igennem krisen, og Søbogaard har helt sikkert oplevet krise. Vi sælger et nicheprodukt og en luksusvare, og det er noget folk vælger fra, når de ikke har så mange penge. Men jeg kan se, at vi har fået rigtig travlt igen,” siger 33-årige Ellen Nielsen, som sidste år overtog posten som adm. direktør fra Poul Egede Hansen i et generationsskifte.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app