Heineken vil sætte mere fart på alkoholfrit marked

Alkoholfri øl skal fylde mindst 10 pct. af salget for at blive betragtet som et etableret og normalt alternativ, udtaler bryggeriet Heineken.
Foto: Paul Berends, Heineken, Royal Unibrew Pr
Foto: Paul Berends, Heineken, Royal Unibrew Pr

De alkoholfri øl står for kun 2 pct. af det samlede salg hos Heineken, men det skal op på minimum 10 pct., hvis det skal betragtes som en etableret eller normal vare.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter