Starbucks satser stort på eksplosivt kinesisk kaffemarked

Det går ikke så godt som først forventet, men Starbucks holder fast i planen om at åbne ny kinesisk butik hver niende time indtil kalenderen rammer 2025.
Foto: Henry Nicholls/REUTERS/Ritzau Scanpix
Foto: Henry Nicholls/REUTERS/Ritzau Scanpix

Starbucks har haft en sløj start på sin kinesiske ekspansion på grund af skarp konkurrence, men holder fast i ambitionen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Frieslandcampina er tilbage på sporet efter et udfordrende 2023. | Foto: Frieslandcampina/ Pr

    Arla-rival vækster markant i første halvår

    For abonnenter

    Læs også