Starbucks satser stort på eksplosivt kinesisk kaffemarked

Det går ikke så godt som først forventet, men Starbucks holder fast i planen om at åbne ny kinesisk butik hver niende time indtil kalenderen rammer 2025.
Foto: Henry Nicholls/REUTERS/Ritzau Scanpix
Foto: Henry Nicholls/REUTERS/Ritzau Scanpix

Starbucks har haft en sløj start på sin kinesiske ekspansion på grund af skarp konkurrence, men holder fast i ambitionen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg