Naturli Foods tager hul på sin amerikanske "smørrevolution" efter lang pause

To år med pandemi og nedlukninger har forhalet Naturli Foods indtog på det amerikanske marked. Nu lysner det tingene, og adm. direktør regner med, at man kan komme ind i to stater og to kæder i løbet af 2022.
Naturli-direktør Henrik Lund har taget cowboy-hatten på som led i selskabets amerikanske indtog, der efter årelang pause nu er i gang. | Foto: PR/Naturli Foods
Naturli-direktør Henrik Lund har taget cowboy-hatten på som led i selskabets amerikanske indtog, der efter årelang pause nu er i gang. | Foto: PR/Naturli Foods

Pandemien er så godt som fortid, og vejen for Naturli Foods’ eksporttogt er dermed banet efter to år med mange usikkerheder, ubekendte og udskudte messer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter