FødevareWatch

Naturli Foods tager hul på sin amerikanske "smørrevolution" efter lang pause

To år med pandemi og nedlukninger har forhalet Naturli Foods indtog på det amerikanske marked. Nu lysner det tingene, og adm. direktør regner med, at man kan komme ind i to stater og to kæder i løbet af 2022.

Naturli-direktør Henrik Lund har taget cowboy-hatten på som led i selskabets amerikanske indtog, der efter årelang pause nu er i gang. | Foto: PR/Naturli Foods

Pandemien er så godt som fortid, og vejen for Naturli Foods’ eksporttogt er dermed banet efter to år med mange usikkerheder, ubekendte og udskudte messer.

Det er da også en ovenud tilfreds Henrik Lund, direktør for Naturli Foods, som FødevareWatch møder til en snak om selskabets indtog på det amerikanske marked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier