Tre typer produkter skal sikre Carlsberg markedsandele i både vest og øst

I 2017 oplevede Carlsberg en udvikling inden for et af sine produkter, der nu har skabt så stor tillid til en kategori, at det skal være flagskibet, når bryggeriet skal hente markedsandele i både Vesteuropa og Asien.
Foto: Liv Møller Kastrup/ERH
Foto: Liv Møller Kastrup/ERH

Den klassiske grønne Carlsberg- eller Tuborg-dåse må fremadrettet træde til side, når det danske bryggeri fra toppen af Valby Bakke skal hente profit og indtjening på sine hovedmarkeder i Vesteuropa og Kina.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter