FødevareWatch

Forbrugerne vil have mere velkendt gin – og det sender producent i plus

Den danske ginscene har i en årrække været spækket med nye aktører. Nu vender mange tilbage til de etablerede mærker som Herbie Gin, fortæller stifter af selskabet.

Foto: Jens Kalaene / Ritzau Scanpix

2021 har for Herbie Gin været præget af, at virksomheden har skåret ned på sin markedsføring, set kunderne vende tilbage og iværksat en grøn bæredygtighedsplan for fremtiden.

De to første punkter har Anders Skotlander, der er stifter og adm. direktør for Herbie Gin, kunne se positiv effekt af i dette års regnskab.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier