Somersby vil udnytte nye forbrugertendenser

Somersby er et af de brands under Carlsberg-paraplyen, der er vokset mest de seneste år. Ana Milicevic, der er ny Global Brand Director for Somersby, ser uudnyttede muligheder inden for populære kategorier.
Foto: Screendump / Somersby
Foto: Screendump / Somersby

Somersby har de seneste år været en lukrativ forretning for Carlsberg-koncernen. Ny direktør for brandet, Ana Milicevic forventer, at de gode takter vil fortsætte. Samtidig følger hun interesseret med i den stigende udvikling inden for hard seltzer-markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også