Somersby vil udnytte nye forbrugertendenser

Somersby er et af de brands under Carlsberg-paraplyen, der er vokset mest de seneste år. Ana Milicevic, der er ny Global Brand Director for Somersby, ser uudnyttede muligheder inden for populære kategorier.
Foto: Screendump / Somersby
Foto: Screendump / Somersby

Somersby har de seneste år været en lukrativ forretning for Carlsberg-koncernen. Ny direktør for brandet, Ana Milicevic forventer, at de gode takter vil fortsætte. Samtidig følger hun interesseret med i den stigende udvikling inden for hard seltzer-markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter