FødevareWatch

Espresso House udvider ordning med kaffe på abonnement

Ubegrænset kaffe i alle kædens 400 kaffebarer skal lokke kunderne ind og bidrage til mersalg. Fremover skal større dele af menukortet være en del af ordningen.

Foto: PR / Espresso House.

Espresso Houses abonnementsordning med ubegrænset filterkaffe har siden lanceringen i december været en succes, og det er derfor blevet tid til at udvide tiltaget med to nye ordninger.

Fremover skal abonnementet nemlig findes i tre niveauer: den allerede eksisterende med ubegrænset filterkaffe og te, favoritmenuen med café latte, capputino og islatte samt ordningen på specialdrikke med ekstra smage.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Danpo-ejer snupper ny topchef fra Danish Crown

Kyllingekoncernen Scandi Standard har fundet afløseren til Leif Bergvall Hansen, der tidligere på året stoppede som adm. direktør. Den nye direktør har stor erfaring fra kødbranchen og erfaring med at få virksomheder til at vækste, lyder begrundelserne for ansættelsen.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier