Asiatisk optur sikrer Carlsberg solidt første kvartal

Som ventet har pandemiens tag i Europa haft stor betydning for Carlsbergs salg af øl i første kvartal. Koncernen har genskabt en del af momentum i Asien og Østeuropa og indsnævrer forventningerne til hele 2021.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen

Den danske bryggerikæmpe Carlsberg er kommet gennem første kvartal med skindet på næsen og indsnævrer forventningerne til hele året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også