FødevareWatch

Asiatisk optur sikrer Carlsberg solidt første kvartal

Som ventet har pandemiens tag i Europa haft stor betydning for Carlsbergs salg af øl i første kvartal. Koncernen har genskabt en del af momentum i Asien og Østeuropa og indsnævrer forventningerne til hele 2021.

Foto: Finn Frandsen

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Carlsberg skruer på succesfuld strategi i storbyerne

Mens det aldrig blev nogen succes at rulle Carlsbergs største brands ud i millionbyer hele kloden rundt, har et udelukkende kinesisk fokus kastet guld af sig. I år nærmer bryggerikoncernen sig 40 byer, og strategien tilpasses så småt en ny fremtid.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier