Coca-Cola fandt vej tilbage til tiden før pandemien i marts

En af verdens mest kendte virksomheder kunne i marts se forretningen begynde at ligne sig selv fra tiden før corona.
Foto: KAREN BLEIER/AFP / AFP
Foto: KAREN BLEIER/AFP / AFP

På flere markeder er Coca-Colas forretning begyndt at ligne sig selv i første kvartal af 2021. Kendetegnet for markederne er, at de er langt fremme i forhold til bekæmpelse af corona. Det skriver Beverage Daily.

"På markeder, der er langt fremme i forhold til bekæmpelse af pandemien, kan vi se, at vi indhenter vores genoprettelse," siger James Quincy, der er direktør for Coca-Cola.

Han uddyber, at på mange af markederne, hvor man stadig kæmper med at få taget hånd om pandemien, ser Coca-Cola, at der stadig er et godt stykke vej til normaliserede tilstande.

I januar og februar i år lignede tallene og omsætningen stadig ikke sig selv, men i marts var tilstandene igen nogenlunde normale på flere markeder. Samtidig ser det ud til, at april kommer til at følge udviklingen i marts.

Fransk vin- og spirituskoncern leverer stærkt tredje kvartal

Pandemi forhaler fynsk destilleris tyske indtog 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter