Carlsberg overtager storkunde fra Unibrew

Carlsberg Danmark har indgået partnerskab med BC Hospitality Group, der råder over konference- og møde- og eventfaciliteter med plads til over 30.000 gæster.
Den nye aftale betyder, at de ventede over 1 mio. gæster fra ind- og udland, vil blive mødt med Carlsberg eller Tuborg i hanerne, når koncernens venues og hoteller i København genåbnes.
"Det er en stor dag for Carlsberg Danmark og en vigtig aftale, vi har lukket. Vores DraughtMaster fustagesystem har været helt centralt for forhandlingerne, men BC Hospitality Group har i lige så høj grad ønsket et partnerskab, der sikrer cirkulær genbrug og reducerer miljø- og klimapåvirkningen," siger Henrik Friis Fredvig, direktør for on-trade, Carlsberg Danmark.
BC Hospitality Group råder over knap 1600 hotelværelser, Copenhagen Marriott, AC Hotel Bella Sky Copenhagen og Crowne Plaza Copenhagen Towers, og mere end 160 møde- og konferencelokaler og cirka 200.000 kvm konference- og møde- og eventfaciliteter med plads til over 30.000 samtidige personer.
BC Hospitality Groups nye multiarena på 14.000 kvm, og udbygning af Bella Center Copenhagen står færdig i løbet af 2021 helt efter planen.
Royal Unibrew-chef fornemmer opkøbsmarked er på vej tilbage Politisk aftale om fortsat hjælp til festivaler
Relaterede artikler:
Rekom vil åbne sluser til forbrugertest og kundedata
For abonnenter
Statsminister: Festivaler er "inden for rækkevidde"
For abonnenter