FødevareWatch

Royal Unibrew-chef spår store forandringer i onlineforretningen

Det forgangne år har givet et nyt perspektiv på potentialet i bryggerikoncernens onlineforretning, Craftmakers Collective, siger topchef Lars Jensen.

Foto: PR / Royal Unibrew

Lukkede fadølshaner har tilsyneladende givet overskud på erfaringskontoen, når det gælder Royal Unibrews digitale forretningsben, Craftmakers Collective.

Samlet betyder det nu, at det hidtidige forretningsben – som bl.a. har stået bag salget af smagskasser, når det danske bryggeri ad flere omgange har sendt tusindvis af smagekits ud i Danmark til virtuelle smagningerne – meget vel kan få en ny plads i landets næststørste bryggeri.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier