FødevareWatch

Salget buldrer – men Royal Unibrew holder igen med virtuel ølsmagning

Selv om efterspørgslen på smagskasser til bryggeriets digitale ølsmagninger slår rekorder, er det usikkert, hvorvidt der kommer flere. Nu evaluerer vi fra gang til gang, siger dansk Royal Unibrew-chef.

Selvom smagskasserne flyver hurtigere og hurtigere ud af butikken, er der fortsat usikkerhed om langsigtede potentiale hos Royal Unibrew.

Sådan lyder meldingen hos chefen for Royal Unibrews danske forretning, Kasper Ryttersgaard Jacobsen, efter den danske bryggerivirksomhed flere uger før afvikling havde udsolgt på den seneste udgave af Royal Unibrew-konceptet "Danmarks største virtuelle ølsmagning" (DSVØ).

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier