Coronakrisen afbrød Carlsbergs startskud af cocktails på fad - men nu vokser salget

Trods en corona-kortsluttet lancering af Carlsbergs cocktails på fad har salget af koncernens nye Bluetail-drinks taget fat i Danmark. På sigt rækker ambitionerne med de færdigblandede drikkevarer ud over de danske landegrænser.
Foto: Stine Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Stine Rasmussen/Ritzau Scanpix
AF LEONORA BECK

Selvom coronakrisen spændte ben for Carlsbergs planlagte lancering af færdigblandede cocktails på fad i Danmark, er der nu kommet gang i salget af koncernens Bluetail-drinks.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter