FødevareWatch

Coronakrisen afbrød Carlsbergs startskud af cocktails på fad - men nu vokser salget

Trods en corona-kortsluttet lancering af Carlsbergs cocktails på fad har salget af koncernens nye Bluetail-drinks taget fat i Danmark. På sigt rækker ambitionerne med de færdigblandede drikkevarer ud over de danske landegrænser.

Foto: Stine Rasmussen/Ritzau Scanpix

Selvom coronakrisen spændte ben for Carlsbergs planlagte lancering af færdigblandede cocktails på fad i Danmark, er der nu kommet gang i salget af koncernens Bluetail-drinks.

249 danske barer og restauranter har valgt at sætte cocktailhanerne op i deres lokaler, og det er 25 pct. flere, end hvad Carlsberg før virussens udbrud forventede at få i folden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier