FødevareWatch

Efter mere end et halvt år under corona: Her er, hvad Carlsberg ser i det nye marked

BAGGRUND: Hos Carlsberg har man måtte justere på en femtedel af alle markedsantagelser, siden pandemien rullede ind over landet. I et interview løfter adm. direktør i Carlsberg Danmark, Peter Haahr Nielsen, sløret for nogle af de klare tendenser netop nu.

(ARKIV) | Foto: PR / Carlsberg

Covid-19 har fået forbrugeradfærdens tektoniske plader til at rykke sig – og dermed ser den danske bryggeribranche ind i en ny virkelighed.

En virkelighed med flere mundbind, større afstand og færre kunder ved skranken.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier