Royal Unibrew kaster sig over kold te med alkohol

En alkoholtendens, som ifølge Royal Unibrew rykker i USA og Storbritannien, får nu også hyldeplads i den danske handel.
Foto: Ivan Riordan Boll / Politiken / Ritzau Scanpix
Foto: Ivan Riordan Boll / Politiken / Ritzau Scanpix

Mens den traditionelle tedrikning lider under, at stadig flere af klodens indbyggere kaster sig over den koffeinholdige kaffe, forsøger diverse drikkevarekoncerner at bringe teen ind i nye forbrugssituationer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår