Pepsico jagter drikkevarer der kan mere end at slukke tørsten

Amerikanske Pepsico er på opkøbsjagt og særligt iværksættere, der arbejder inden for kategorien "funktionelle drikkevarer", finder selskabet interessante at lave partnerskaber med.
Foto: Toby Talbot/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: Toby Talbot/AP/POLFOTO/arkiv

Den amerikanske snack- og læskedrikkoncern Pepsico er på udkig efter nye partnerskaber. Særligt nyere brands, der producerer drikkevarer, som tilbyder forbrugeren eksempelvis sundhedsmæssige fordele, anser selskabet for særligt interessante.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter