FødevareWatch

Bryggerikoncerner rider hver deres vej på den grønne bølge

Hvor højt skal man råbe op om at være bæredygtig? Royal Unibrew og Carlsberg har valgt forskellige strategier.

Topchef i Carlsberg, Cees 't Hart sidestiller mål for bæredygtighed med de finansielle. | Foto: Carsten Bundgaard/Jyllands-Posten

Et stort foto af et stykke plastic, der flyder rundt i et hav, pryder Carlsbergs hjemmeside.

Det er det første billede, man ser, når man klikker sig ind. ”Kan vi gøre det lidt bedre? Probably,” står der.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier