Nestlé lancerer Starbucks-produkter til hjemmet

Starbucks og Nestlé lancerer i samarbejde 24 nye produkter, som gør det muligt at tage den kendte Starbuckskaffe med hjem.
Foto: Laurent Gillieron/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: Laurent Gillieron/AP/POLFOTO/arkiv

I august 2018 indgik schweiziske Nestlé og amerikanske Starbucks et samarbejde. Og efter et halvt års arbejde lancerer de to nu en række produkter. Herunder hele bønner, malet kaffe og de første Starbucks-kapsler, udviklet med hjælp fra Nespresso og Nescafé Dolce Gusto.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter