Juiceselskab vil sammen med forskere nedbryde barrierer til detailhandlen

For et år siden var Frankly Juices forventninger til et samarbejde med 7-Eleven store, og det samme gjaldt omsætningen i selskabet. Sidstnævnte skulle tredobles. Men juicevirksomhedens egen præmis sætter en kæp i hjulet for væksten, og nu slår producenten sig sammen med forskere for at komme udfordringen til livs.  
Foto: Ida Gaunø FødevareWatch
Foto: Ida Gaunø FødevareWatch

Frankly Juice A/S er grundlagt på et princip om, at selskabets koldpressede juice kun må laves på økologiske råvarer, der er tilgængelige i den sæson, juicen presses.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter