Et ja blev til et nej, og det giver fremgang hos Laudrup Vin

Laudrup Vin har i det seneste år ryddet op blandt sine kunder og leverandører. Det kommer til udslag i en væsentlig vækst på årsresultatet og en mere velsmurt virksomhed, lyder det fra direktør, medejer og medstifter.
Per Buhl, Laudrup Vin. | Foto: Laudrup Vin.
Per Buhl, Laudrup Vin. | Foto: Laudrup Vin.

I 2017/18 har ledelsen i Laudrup Vin ikke været bange for at sige nej.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også