Agilitet er afgørende for Arlas succes i Sydøstasien

Mejerikoncernen Arla satser i disse år på at etablere sig i Sydøstasien. Skal det lykkes, kræver det en høj grad af omstillingsevne, da regionen ud over at være en af verdens største mejeriforbrugende lommer samtidig er ekstremt diversificeret. Det fortæller Arlas direktør for Sydøstasien.
Arlas topchef Peder Tuborgh i Bangladesh. | Foto: Arla.
Arlas topchef Peder Tuborgh i Bangladesh. | Foto: Arla.

Det, der gør Sydøstasien til et meget fascinerende arbejdsområde, er samtidig en af de største udfordringer ved at være til stede i regionen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også