FødevareWatch

Snart udgør øl under 50 pct. hos Royal Unibrew

Landets andenstørste bryggeri kan snart være en drikkevareproducent i højere grad end et bryggeri. Det fortæller selskabets hollandske topchef, der henleder opmærksomheden på forbrugerne ændrede adfærd.

Foto: Mathies Hvid Toft.

Det har altid været en del af fundamentet under Royal Unibrew, at læskedrikke og andre drikkevarer fylder en del af den samlede forretning.

Snart er bryggeriet dog i den situation, at øl udgør under 50 pct. af forretningen, mens læskedrikke, cider, energidrik og andre drikkevarer udgør resten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier