FødevareWatch

Winefamly-direktør: Abonnementsprisen er skruet ned og loyaliteten skrues op

Efter at den netbaserede vinklub Winefamly har reduceret abonnementsprisen væsentligt, bliver kunderne længere i butikken. Imens bruger man kræfter og penge på software, der kan skabe en intelligent vinservice, fortæller direktør.

Stifterne Thomas Pedersen, Morten Strunge, Thomas Herman og Rasmus Jensen skåler ved Winefamly-debuten i 2016. | Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix

Den store nyhed fra vinfirmaet Winefamly 28. juni var, at en af landets rigeste mænd, tøjmilliardær og e-handelsinvestor Anders Holch Povlsen, gik ind i firmaet med en ejerandel på 25 pct.

Den lille nyhed fra Winefamly 28. juni var, at medlemsabonnementet på 75 kr. pr. måned blev suppleret med et mindre abonnement på 39 kr. pr. måned.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier