FødevareWatch

Winefamly-direktør: Abonnementsprisen er skruet ned og loyaliteten skrues op

Efter at den netbaserede vinklub Winefamly har reduceret abonnementsprisen væsentligt, bliver kunderne længere i butikken. Imens bruger man kræfter og penge på software, der kan skabe en intelligent vinservice, fortæller direktør.

Stifterne Thomas Pedersen, Morten Strunge, Thomas Herman og Rasmus Jensen skåler ved Winefamly-debuten i 2016. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix

Den store nyhed fra vinfirmaet Winefamly 28. juni var, at en af landets rigeste mænd, tøjmilliardær og e-handelsinvestor Anders Holch Povlsen, gik ind i firmaet med en ejerandel på 25 pct.

Den lille nyhed fra Winefamly 28. juni var, at medlemsabonnementet på 75 kr. pr. måned blev suppleret med et mindre abonnement på 39 kr. pr. måned.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier