Winefamly-direktør: Abonnementsprisen er skruet ned og loyaliteten skrues op

Efter at den netbaserede vinklub Winefamly har reduceret abonnementsprisen væsentligt, bliver kunderne længere i butikken. Imens bruger man kræfter og penge på software, der kan skabe en intelligent vinservice, fortæller direktør.
Stifterne Thomas Pedersen, Morten Strunge, Thomas Herman og Rasmus Jensen skåler ved Winefamly-debuten i 2016. | Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix
Stifterne Thomas Pedersen, Morten Strunge, Thomas Herman og Rasmus Jensen skåler ved Winefamly-debuten i 2016. | Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix

Den store nyhed fra vinfirmaet Winefamly 28. juni var, at en af landets rigeste mænd, tøjmilliardær og e-handelsinvestor Anders Holch Povlsen, gik ind i firmaet med en ejerandel på 25 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også