FødevareWatch

Winefamly-direktør: Abonnementsprisen er skruet ned og loyaliteten skrues op

Efter at den netbaserede vinklub Winefamly har reduceret abonnementsprisen væsentligt, bliver kunderne længere i butikken. Imens bruger man kræfter og penge på software, der kan skabe en intelligent vinservice, fortæller direktør.

Stifterne Thomas Pedersen, Morten Strunge, Thomas Herman og Rasmus Jensen skåler ved Winefamly-debuten i 2016. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier