FødevareWatch

Fodbold-VM giver Carlsberg løft i Kina

Kampene bliver set på barer og restauranter, og det giver langt højere profit end salg fra supermarkeder og købmænd.

Foto: Ritzau/POLFOTO/arkiv

Efterspørgslen på øl i Kina er kraftigt stigende op til VM i fodbold. Målt i mængder er salget steget med næsten 100 pct. i maj, fordi både detailhandlen og restaurationsbranchen opbygger lagre.

Det skriver Ecns.cn på baggrund af tal fra handelsplatformen Tmall.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier