Fodbold-VM giver Carlsberg løft i Kina

Kampene bliver set på barer og restauranter, og det giver langt højere profit end salg fra supermarkeder og købmænd.
Foto: Ritzau/POLFOTO/arkiv
Foto: Ritzau/POLFOTO/arkiv
AF SØREN KRAGBALLE

Efterspørgslen på øl i Kina er kraftigt stigende op til VM i fodbold. Målt i mængder er salget steget med næsten 100 pct. i maj, fordi både detailhandlen og restaurationsbranchen opbygger lagre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også