Drøje danske dråber i det store Carlsberg-glas

Det danske ølmarked blev igen i 2017 mindre, og det mærker den største danske producent, som så volumen, omsætning og resultat gå tilbage i et år, der ikke var "helt tilfredsstillende."
Foto: Niels Hougaard
Foto: Niels Hougaard

Godt nok er det danske ølmarked et stykke fra at udgøre et reelt nøglemarked i den samlede, internationale Carlsberg-koncern, men omvendt er koncernen stadig den absolut største ølspiller i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også