FødevareWatch

Carlsberg skal tænke digitalt hele vejen rundt om ølflasken: "Vi forsøger konstant at udfordre os selv"

Indsigt: Carlsbergs teknologidirektør, Mark Dajani, vil have forretningen til at leve på internettet frem for blot at være forbundet med det. Her uddyber han hvordan.

Foto: Mik Eskestad

Når Mark Dajani taler om at digitalisere Carlsberg, taler han ikke om computere, algoritmer og strøm. Han taler om noget så gammeldags som at forstå kundernes behov og at teste produkterne mere enkelt og effektivt i markedet.

"Vores digitale strategi handler overordnet set om at give vores forhandlere og forbrugere en endnu bedre oplevelse. Vi vil være i en position, hvor vi forstår, hvad de vil have - og kan give dem nøjagtig det," lyder det fra Mark Dajani, som er Chief Information Officer hos Carlsberg og har ansvaret for digitaliseringen af det 170 år gamle bryggeri med hovedsæde ved Valby Bakke i København.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier