Carlsberg vil vinde forbrugernes gunst med smartphonen

Kineserne bruger stadig mere tid på smartphonen, og derfor går Carlsberg den vej for at sælge flere øl i det store marked.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Carlsberg skal nå ud til de kinesiske forbrugere via markedsføring på online portaler som f.eks. Wechat eller via online- og mobilhandel via f.eks. Alibabas platform T-mall. Det skriver Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også