Baltisk reklameforbud sender Royal Unibrew mod nyt produktfokus

Nye restriktioner på ølsalget i Litauen får Royal Unibrew til at satse på andre dele af produktporteføljen. "Man bliver nødt til at se det som en mulighed og sige, hvad man så kan gøre," siger finansdirektør. 
Foto: PR/Royal Unibrew
Foto: PR/Royal Unibrew

I januar trådte en ny bølge af restriktioner på alkoholområdet i kraft på det litauiske marked, som er Royal Unibrews tredjestørste marked målt på volumen. Finansdirektør Lars Jensen er allerede nu ved at tage sine forbehold i kraft af sine forventninger til nedgangen i salgsvolumen på markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også