Carlsbergs nye konkurrenter er løbeklubber, Joe & The Juice og Starbucks

Carlsberg er i gang med at modellere sit syn på markedet, hvor ærkerivalerne ikke længere kun tæller de store bryggerimastodonter. Med alkoholfri øl vil Carlsberg vinde hjerterne hos de mådeholdne vesteuropæere.
Foto: Jacob Ehrbahn
Foto: Jacob Ehrbahn
AF LEONORA BECK

Mådehold er på mode verden over, og det rammer Carlsbergs salg af den øl, der er spækket med procenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også