FødevareWatch

Carlsbergs nye konkurrenter er løbeklubber, Joe & The Juice og Starbucks

Carlsberg er i gang med at modellere sit syn på markedet, hvor ærkerivalerne ikke længere kun tæller de store bryggerimastodonter. Med alkoholfri øl vil Carlsberg vinde hjerterne hos de mådeholdne vesteuropæere.

Foto: Jacob Ehrbahn

Mådehold er på mode verden over, og det rammer Carlsbergs salg af den øl, der er spækket med procenter.

Derfor er det danske bryggeri gået i offensiven med at promovere sine alkoholfrie øl, så det danske bryggeri kan tilbyde øldrikkerne et alternativ til café latten, kildevanden og kåljuicen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier