Irma vil være mere end en dagligvarekæde

Udover at være kendt for sit fokus på kvalitet og økologi vil Irma have en ekstra dimension, som skaber værdi for kædens medlemmer. Det skal en ny innovationspulje på 250.000 kr. kickstarte.
Foto: /ritzau/Joachim Ladefoged
Foto: /ritzau/Joachim Ladefoged

Urbane køkkenhaver for hjemløse og unge, flere foredrag, mere inspiration og flere workshops om kendskab til fødevarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også