Nye farver, øget fokus på råvarer, bedre mulighed for selvbetjening både fysisk hos Subway og andre steder via digitale løsninger samt et udleveringssted til forudbestilt mad.
Det er blandt nyhederne hos sandwich-kæden Subway, der har 44.800 restauranter spredt over 113 lande.
Det oplyser Subway i en pressemeddelelse.
"Vi har skabt et moderne interiør, der giver vores gæster mulighed for selv at bestemme, hvordan de bestiller deres mad, hvordan de henter den, og hvordan de vil nyde maden," siger Trevor Haynes, der er direktør med ansvar for driften hos Subway, i meddelelsen.
I 2016 blev Subway Digital skabt med det formål at lave en såkaldt omnichannel-strategi, hvor der bliver kortere afstand mellem den fysiske verden og den digitale verden, og det er i forbindelse med denne strategi, at Subway-kæden nu får en mere tidssvarende forretningsmodel.
I første omgang er 12 Subway-restauranter i USA, Canada og Storbritannien blevet moderniseret, og ifølge Subway-ledelsen vil mange af de nye tiltag blive implementeret i samtlige restauranter verden over i løbet af 2017.
Den første Subway-restaurant åbnede i den amerikanske delstat Connecticut i 1965.
Fastfoodkæde vil åbne yderligere 500 restauranter i Storbritannien
Subway sagsøger tv-station for én milliard
Fastfoodgiganter varsler priskrig på burger og pizza