Subway-kæden strammer sit koncept

Verdens største sandwich-kæde vil med en række nye tiltag tiltrække flere sultne kunder. Den globale udrulning af det nye koncept forventes afsluttet i år.
Sådan ser den moderne udgave af en Subway-restaurant ud | Foto: Subway/PR
Sådan ser den moderne udgave af en Subway-restaurant ud | Foto: Subway/PR

Nye farver, øget fokus på råvarer, bedre mulighed for selvbetjening både fysisk hos Subway og andre steder via digitale løsninger samt et udleveringssted til forudbestilt mad.

Det er blandt nyhederne hos sandwich-kæden Subway, der har 44.800 restauranter spredt over 113 lande.

Det oplyser Subway i en pressemeddelelse.

"Vi har skabt et moderne interiør, der giver vores gæster mulighed for selv at bestemme, hvordan de bestiller deres mad, hvordan de henter den, og hvordan de vil nyde maden," siger Trevor Haynes, der er direktør med ansvar for driften hos Subway, i meddelelsen.

I 2016 blev Subway Digital skabt med det formål at lave en såkaldt omnichannel-strategi, hvor der bliver kortere afstand mellem den fysiske verden og den digitale verden, og det er i forbindelse med denne strategi, at Subway-kæden nu får en mere tidssvarende forretningsmodel.

I første omgang er 12 Subway-restauranter i USA, Canada og Storbritannien blevet moderniseret, og ifølge Subway-ledelsen vil mange af de nye tiltag blive implementeret i samtlige restauranter verden over i løbet af 2017.

Den første Subway-restaurant åbnede i den amerikanske delstat Connecticut i 1965.

Fastfoodkæde vil åbne yderligere 500 restauranter i Storbritannien 

Subway sagsøger tv-station for én milliard 

Fastfoodgiganter varsler priskrig på burger og pizza

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også