"Skagenfood skal vokse mere end markedet"

Markedet for måltidskasser vokser i Danmark. Markedslederen hedder Aarstiderne, men med Dansk Supermarkeds millioner i ryggen rykker Skagenfood op i de voksnes rækker, mener man i detailkoncernen.
Foto: Dansk Supermarked
Foto: Dansk Supermarked

Med købet af 80 pct. af måltidskasseselskabet Skagenfood øger Dansk Supermarked sin indsats i onlinehandlen med dagligvarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også