Dagrofa-boss forklarer kovending på kovending

Der skulle være større fokus på detail, så Foodservice Danmark blev sat til salg. Så blev salget aflyst. Man ville øge markedsandelen i discount med 75 nye Kiwi-butikker. Så lukkede kæden. FødevareWatch har talt med Dagrofa-direktør Per Thau, om hvorvidt strategien Det nye Dagrofa fungerer.
Per Thau, adm. direktør i Dagrofa. | Foto: Dagrofa/PR
Per Thau, adm. direktør i Dagrofa. | Foto: Dagrofa/PR

I 2013 leverede Dagrofa et massivt underskud på 221 mio. kr. efter skat. Da adm. direktør, Per Thau, i den forbindelse blev spurgt, om det ville gentage sig året efter, svarede han:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også