FødevareWatch

Dagrofa-boss forklarer kovending på kovending

Der skulle være større fokus på detail, så Foodservice Danmark blev sat til salg. Så blev salget aflyst. Man ville øge markedsandelen i discount med 75 nye Kiwi-butikker. Så lukkede kæden. FødevareWatch har talt med Dagrofa-direktør Per Thau, om hvorvidt strategien Det nye Dagrofa fungerer.

Per Thau, adm. direktør i Dagrofa. | Foto: Dagrofa/PR

I 2013 leverede Dagrofa et massivt underskud på 221 mio. kr. efter skat. Da adm. direktør, Per Thau, i den forbindelse blev spurgt, om det ville gentage sig året efter, svarede han:

"Vi kommer helt sikkert til at have fremgang i resultatet i 2014. Om vi laver plus eller minus, må tiden vise."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier