Aldi er klar med bistrokoncept

Den tyske detailgigant er parat med et nyt bistrokoncept i hjemlandet.
Foto: Copyright: Mikkel Berg Pedersen/Ritzau/Arkiv
Foto: Copyright: Mikkel Berg Pedersen/Ritzau/Arkiv

Den ene halvdel af tyske Aldi er klar med et nyt bistrokoncept, der skal lokke sultne forbrugere forbi til et billigt tre-retters måltid.

Det skriver Berlingske.

Hent FødevareWatch-appen til din iPhone HER og til Android HER.

Det er Aldi Süd, der har udviklet og iværksat bistrokonceptet, der startede i fredags i Köln. Aldi vil tilbyde retter, der er lavet på varer, som man kan købe i Aldis discoutbutikker, og en tre-retters menu vil koste den nette sum af 7,99 euro, eller omkring 60 kr.

Bistrokonceptet vil eksistere i tre måneder i Köln og så rykke videre til en ny by.

Per Bank: Uden at prale leverer vi stabilt

Discountkæde satser på GMO-fri mælk til danskerne

Lidl satser stort i USA

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også