Coop.dk-direktør: "Overskriften for 2017 er vild vækst - og sørge for at få maskinen til at følge med"

Coop.dk Mad har været i luften i et år. Det er gået så godt, at direktøren regner med, at fordoble salget igen i 2017. Læs, hvad der er gået bedst, og hvad 'onlinebabyen' skal gøre bedre.
Foto: Coop
Foto: Coop

For et år siden lancerede Coop sit online supermarked, Coop.dk Mad, der leverer dagligvarer hele Danmark. Detailkoncernen startede med at smide over 100 mio. kr. efter onlinesatsningen, fordi man troede på, at tiden var kommet til, at danskerne var parate til et købe deres dagligvarer med museklik bag en skærm.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også