FødevareWatch

Coop.dk-direktør: "Overskriften for 2017 er vild vækst - og sørge for at få maskinen til at følge med"

Coop.dk Mad har været i luften i et år. Det er gået så godt, at direktøren regner med, at fordoble salget igen i 2017. Læs, hvad der er gået bedst, og hvad 'onlinebabyen' skal gøre bedre.

Foto: Coop

For et år siden lancerede Coop sit online supermarked, Coop.dk Mad, der leverer dagligvarer hele Danmark. Detailkoncernen startede med at smide over 100 mio. kr. efter onlinesatsningen, fordi man troede på, at tiden var kommet til, at danskerne var parate til et købe deres dagligvarer med museklik bag en skærm.

Direktøren for Coop.dk Mad, Morten Viktor, mener bestemt, at tiden var inde til det.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier