Onlinekøb af mad er mest for københavnere

Nethandlen vokser også med dagligvarer. En ny undersøgelse peger på, at de faste kunder trækker fremgangen.
Nemlig.com har storlager i Brøndby med pakning af dagligvarer til danskerne. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD
Nemlig.com har storlager i Brøndby med pakning af dagligvarer til danskerne. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD
AF JESPER OLESEN

I hvert fald har selskabet Eniro Danmark for tredje år i træk gennemført en undersøgelse om danskernes handel med dagligvarer på nettet. Og den nye udgave viser, at andelen, som har prøvet af købe dagligvarer på nettet, er stort set uændret. Den ligger i år omkring de 13 pct. - ifølge undersøgelsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også