
Skærpede butikskoncepter og stærke marginaler får hovedandelen af æren for, at Coop Sverige i 2016 er lykkedes med at hæve driftsresultatet før engangsomkostninger med 42 pct. til 236 mio svenske kr.(SEK) - svarende til 184,7 mio. kr.
"Det føles meget tilfredsstillende, at vi nu for andet år i træk leverer en meget stærk indtjening og en kraftig stigning i vores overskud. Vores hårde arbejde med at konvertere Coop Sverige har båret frugt. Jeg tør godt sige, at vi aldrig har været i bedre form," lyder det fra Sonat Burman-Olsson, adm. direktør i Coop Sverige, i en regnskabsmeddelelse.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app