Netto indrømmer fejl: Vi lægger os fladt ned

Uønskede sms'er, som mange forbrugere har modtaget fra Netto, skyldes en fejl hos en it-leverandør.
Foto: /ritzau/Jan Dagø
Foto: /ritzau/Jan Dagø
AF MICHELLE HALD

Hele tre forsøg skulle Dansk Supermarked, der står bag supermarkedskæden Netto, bruge til at indrømme, at de mange uønskede sms’er, som forbrugere modtog i weekenden, skyldes en fejl hos Netto.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også