Torvehal-chef: Supermarkederne er vores sande konkurrent - ikke street food

Madmarkeder skyder op i samtlige større danske byer, men det bekymrer ikke Torvehallerne i København. Her hilses den øgede konkurrence velkommen, selv om antallet af besøgende i 2016 faldt med nær ved en halv million.
Torvehallerne oplevede i 2016 et dyk i antallet af besøgende i forhold til året før. | Foto: FINN FRANDSEN/POLFOTO/ARKIV
Torvehallerne oplevede i 2016 et dyk i antallet af besøgende i forhold til året før. | Foto: FINN FRANDSEN/POLFOTO/ARKIV

Der er sket meget, siden Torvehallerne i København i 2011 slog dørene op for det første store madmarked i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også