Danskerne holder igen med discount

Antallet af danske discountbutikker vil fortsat vokse de kommende år - men ifølge en ny prognose slet ikke i samme tempo som forventet tidligere.
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
AF JESPER OLESEN OG JENS ERIK RASMUSSEN

Hastigheden i udrulningen af nye, danske discountbutikker sættes ned de kommende 10 år. Samtidig vil de seks discountkæders samlede andel af danskerne forbrug langt fra vokse så hastigt som ellers tidligt forventet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også