Lidl-direktør: Målet er at komme i front

Ny chef for Lidl i offensiven med ambitiøs vækstplan. Vil bygge 100 nye butikker på få år.
Målet med vores nye butikskoncept er at komme i front, siger Dirk Fust, adm. direktør i lidl i Danmark. | Foto: Foto: Kenneth Koustrup Lysbjerg/Jyllands-Posten
Målet med vores nye butikskoncept er at komme i front, siger Dirk Fust, adm. direktør i lidl i Danmark. | Foto: Foto: Kenneth Koustrup Lysbjerg/Jyllands-Posten
AF JENS ERIK RASMUSSEN

Dirk Fust blev udnævnt til administrerende direktør for Lidl i Danmark i foråret 2016. Nu præsenterer han en aggressiv strategi, der skal fordoble antallet af butikker i Danmark i løbet af 5-10 år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også