Kiwis loyalitetskort runder milepæl

Discountkæden gør status over sit loyalitetskort og løfter lidt at sløret for det nye loyalitetskoncept, som bliver introduceret i 2017.
Foto: Carsten Andreasen
Foto: Carsten Andreasen

Fra begyndelsen af 2015 og til nu er discountkæden Kiwi gået fra 200.000 til 600.00 indkøb med Kiwikortet hver eneste måned.

Det skriver Dansk Handelsblad.

Kiwis kædedirektør Carsten Hansen fortæller, at han forventer, at den opadgående kurve flader ud, men ambitionen er at hente endnu flere aktive brugere, når vi kædens nye loyalitetskoncept bliver rullet ud i 2015.

"Vi er udfordret på de gamle kassesystemer i forhold til andre kæder. Det ved vi godt, og derfor går vi nu i gang med at udskifte til et moderne it-system de næste par måneder. Herefter skal vi øve os i at bruge kortet på en anden måde og have teknologien helt på plads, inden vi introducerer det i butikkerne. Så der går lidt tid," siger Carsten Hansen til Dansk Handelsblad.

I dag har Kiwikortet stort fokus på rabatter på frugt og grønt, men Carsten Hansen mener også, at det nye it-system rummer en række nye muligheder.

Dagrofa lancerer altomfavnende betalingsløsning

Direktør vil gøre Kiwi til franchisekæde

Supermarkeder og discountkæder lokker med flere egne varer

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også