Lidl: Økologisalget er steget med over 50 pct. på ét år

Discountkæden Lidl har de seneste fire år leveret overskud og haft fart på økologisalget, som er vokset med mere end 50 pct. i 2015. Tyskerne fortæller, at de er parate til at udvide mængden af økologi.
Foto: /ritzau/Michel Euler
Foto: /ritzau/Michel Euler

Det er ikke en dårlig måde at fejre sin fødselsdag på, når man både kan fortælle om vækst for fjerde år i streg og stigninger i salget af økologiske varer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også