Aldi vil have mere fair kaffe – men skal ikke være 100 pct. fair

Den tyske discountkæde vil øge mængden af bæredygtig kaffe i samtlige af kædens 222 danske butikker.
Foto: Björn Rudnert, Nestlé
Foto: Björn Rudnert, Nestlé

Aldi vil have mere bæredygtig kaffe certificeret med enten UTZ, Fairtrade, Rainforest Alliance eller et økologimærke.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også